© COPYRIGHT ALL 1998-2025 MMPOWER CORPORATION KVKK - Çerez Politikası
Ürünler    / JANT    /     APEX WHEELS VS5-RS Forged BMW G80 M3 19-20 Jant Takımı

APEX WHEELS VS5-RS Forged BMW G80 M3 19-20 Jant Takımı

Ürün Kodu : APEXWFPVS5RSG8X
Fiyat :
10.150,00 
9250 
338.315,05
Seçenekler
  Adet
APEX WHEELS VS5-RS Forged BMW G80 M3 19-20 Jant Takımı Brushed Clear Rengi.

BMW G80 M3 Jant Performansı
Kutudan çıktığı haliyle en güçlü ve tartışmasız yetenekli M3 olmasına rağmen, G80 M3 jantları fabrikadan çift kademeli olarak takılan ilginç bir diziydi. Yeni M3'lerinin genel performansını en üst düzeye çıkarmak veya aşırı karmaşık fabrika jantlarından ve lastiklerinden uzaklaşmak isteyen sahipler için hafif performans jantları mükemmel bir ilk yükseltmedir. Sahiplere performansı da artıran xDrive ve RWD uyumlu montajlar sunmak için dövme VS-5RS ve SM-10RS gibi jantlar yarattık. G80 M3 Jant ve Lastik Montaj Rehberimizde sürüş tarzınıza uygun montajın hangisi olduğunu öğrenin.

G80 M3 Hakkında
G80 M3 ilk olarak 2021 model yılında piyasaya sürüldü ve S58 3.0l çift turbo I6 ile güçlendirildi. Bu motor ilk olarak 2019'da F97 X3M'de tanıtıldı ve standart M3'te 473 bg ve M3 yarışmasında tam 503 bg çıkışa sahip. Bu muazzam güçle başa çıkabilmek için, M3 yarışması yalnızca yaygın olarak kullanılan ZF 8 vitesli otomatik şanzımanla eşleştirilmiş bir X-drive konfigürasyonunda sunuldu. Daha sonra BMW, X-drive'dan vazgeçecek kadar cesur olanlar için bir RWD M3 yarışmasına izin verdi. Kısmen S58'in yarış ayarındaki yüksek çıkışı ve geleneksel bir tork konvertörlü otomatik şanzımanın pürüzsüz yapısı nedeniyle, BMW önceki iki M3 şasisinde kullanılan çift kavramalı şanzımanlarından ayrılmaya karar verdi. Sıkı sürüş tutkunları için şans eseri, standart M3 hala 6 vitesli manuel şanzımanla RWD konfigürasyonunda opsiyonel olarak sunulabilir.

Kağıt üzerindeki etkileyici sayıya ve yeni M3'ün sürüş dinamikleri hakkındaki ezici olumlu eleştirilere rağmen, birçok kişi radikal ön uç stilini ve yüksek kaldırım ağırlığını (~M3 için 3.750 ve yarışma için ~3.925) küçümsedi. Stili beğendiyseniz veya bazı seçkin estetik modifikasyonlarla görmezden gelebiliyorsanız, G8X platformu gerçekten de inanılmaz derecede hızlı ve konforlu bir günlük sürücü veya pist silahıdır.

Neden İyi Bir Pist Arabası Olduğunu Düşünüyoruz
Her yeni M arabasında olduğu gibi, önceki modelden daha hızlı. G8X durumunda, ÇOK daha hızlı! Stok ayarında bile, Bavyera'nın en yeni M3'ü, temel veya yarış versiyonunda inanılmaz derecede hızlı tur süreleri belirleyebilir. Sürüş tutkunları için, RWD manuel varyantı, hepimizin sevdiği o tatlı dengeli M araba hissini sağlamaya devam edecek. Bu modeller, maksimum arka uç tutuşu sağlamak için özellikle genişletilmiş kademeli bir G80 M3 jant setinden faydalanacak.

Söylemek için henüz biraz erken olsa da, G8X, stok ECU ayarıyla yeterli soğutma ile oldukça güvenilir olduğunu kanıtladı. Biraz ağır kaldırım ağırlığına rağmen, neredeyse tüm güvenilir araba eleştirmenleri G8X'in mükemmel pist performansı için övgüden başka bir şey söylemiyor. En iyisi de, satış sonrası pazar bu arabalar için zaten yükseliyor ve birinci sınıf dövme G80 M3 jantlar söz konusu olduğunda sizi koruduk. Tur sürelerine göre yaşayanlar için, M3 yarışması hem yol parkurunda hem de drag pistinde kendi ücret sınıfının çok üstünde mücadele edecek.

Sadece bizim sözümüze güvenmeyin, Top Gear sunucusu Chris Harris'in G80 M3 hakkında neler söylediğini öğrenin.


Made In USA
ÖNERİLEN ÜRÜNLER